Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Manisha Patwardhan

Inspirational

3  

Manisha Patwardhan

Inspirational

तुळशी विवाह

तुळशी विवाह

1 min
191


कार्तिक मास

  तुळशीचे लग्न

  होऊया सलग्न

आनंद खास ... १


घालू अंगणी 

  सडा सारवण

  दाराला तोरण

बांधूया क्षणी ... २


वृंदावनात

  तुळस सजली

  हळूच लाजली

कृष्ण मनात ... ३


वाटू अक्षता

  मंडळी जमली

  आतुर जाहली

मनी स्निग्घता... ४


मंगल स्वर

  अंगणी घुमला

  दिशात फिरला

आनंदी घर ... ५


मुहूर्त आला

  वाजले चौघडे

  पुष्पवृष्टी सडे

वर्षाव झाला ... ६


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Inspirational