Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

अनूप अंबर

Drama Action

3  

अनूप अंबर

Drama Action

वो सर्दी की शाम

वो सर्दी की शाम

1 min
191


वो सर्दी की शाम याद है,

घर से बाहर कुछ काम ।

मुझको दवा लेनी थी,

बदन में दर्द तमाम था ।।


सन सन तेज हवा चलती थी,

मेरे बदन हड्डी तक ठिठुरती थी ।

मैं साइकल पर था सवार,

सर्दी से हाल बेहाल था ।।


जम गए थे हाथ पांव,

मत पूछो यारों क्या हाल था ।

कोई भी पास ना दिखता था,

सुनसान सा वो स्थान था ।।


किसी फरिश्ते ने आकर,

मुझको डॉक्टर तक पहुंचाया था ।

डॉक्टर के क्लिनिक में ही,

होश मुझे फिर आया था ।।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama