Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Neeraj pal

Romance

3  

Neeraj pal

Romance

तुम्हारा साथ

तुम्हारा साथ

1 min
333


चाहे संकट ने मुझे घेरा हो,

चाहे चारो ओर अँधेरा हो ,

बस एक सहारा तुम्हारा हो,

पकड़े रहना तुम मेरा हाथ।।


चाहे साथ न दे कोई मार्ग में ,

चाहे कोई भी न हो मेरे साथ में,

बस धर्म-कर्म से न भटक सकूँ ,

पकड़े रहना तुम मेरा हाथ ।।


चाहे माया ने मुझे घेरा हो ,

चाहे मन न मेरा निर्मल हो ,

बस तुम को ही याद मेरी हो ,

पकड़े रहना तुम मेरा हाथ ।।


चाहे अन्त समय आने को हो ,

चाहे तन,मन,धन अब न मेरा हो ,

बस तुम्हारे ही दर्शन मझको हो

पकड़े रहना तुम मेरा हाथ।।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance