Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Neeraj pal

Children

4  

Neeraj pal

Children

मास्टर जी ।

मास्टर जी ।

1 min
11


एक हैं हमारे मास्टर जी,

बच्चों से करते राधे राधे जी।


शरीर मे सदरी , आँखों पर चश्मा,

बच्चो से करते प्यार, बहुत सा।


रोज़ सिखाते मिल जुल कर रहना,

पढ़ाई में कभी पीछे मत रहना।


अकेले दम पर स्कूल हैं चलाते,

खेल- खेल मे सभी विषय हैं पढ़ाते।


कीचड़ में जैसे कमल है खिलता,

"नीरज" वैसे ही अपने बच्चों से मिलता ॥


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Children