Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rahul Dwivedi 'Smit'

Romance

4.9  

Rahul Dwivedi 'Smit'

Romance

मैं भी रोता रहा

मैं भी रोता रहा

1 min
258


जिसकी खातिर मैं दर-दर भटकता रहा ।

रात दिन मेरे अंदर वो बैठा रहा ।।


मेरे अंदर समन्दर सा था कैद जो ;

तेरे आगोश में आ पिघलता रहा ।।


रश्म ऐसे अदा कल हुई इश्क की ;

वो भी रोती रही मैं भी रोता रहा ।


क्या भला पूछता क्या बताता मैं कुछ ;

रात भर उसकी आँखों में खोया रहा ।


कुछ मिला है वफ़ा का सिला इस तरह ;

कल भी तनहा था मैं अब भी तनहा रहा ।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance