Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

राहुल द्विवेदी 'स्मित'

Drama Fantasy

4.8  

राहुल द्विवेदी 'स्मित'

Drama Fantasy

एक मौसम शायराना आ गया

एक मौसम शायराना आ गया

1 min
557


गीत गाना गुनगुनाना आ गया।

मुस्कुराकर गम भुलाना आ गया।।


आज पौधे वृक्ष से तनने लगे

हाय ये कैसा जमाना आ गया।


रास्ते में भीड़ को मत देखिये

जब अकेले दूर जाना आ गया।


हर किसी ने कर लिया है फासला

जब बुढ़ापे का ठिकाना आ गया।


है सुबह खुशबू में' भीगी देखिये

एक मौसम शायराना आ गया।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama