Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Goldi Mishra

Drama

4  

Goldi Mishra

Drama

कशिश

कशिश

1 min
23.9K


कुछ ऐसे बिखरे की संभलना आ गया,

यूँ ही निकले थे सफ़र में,

अब रास्तों को पढ़ना आ गया,

ध्यान था अब तक धुन में,


अब गीत केे लफ़्ज़ों को जो समझना आ गया,

कुछ ऐसे बिखरे की संभलना आ गया,

तन्हा थे भरी महफ़िल में,

अब खुद में पूरा होना आ गया,


बैठे थे किसी केे इंतज़ार में,

अब तो दिल को बहलाना आ गया,

कुछ ऐसे बिखरे की संभलना आ गया,

रातें गुज़री एक साथ की आस में, 


अब बेपरवाह होनाा आ गया,

प्यास भूजानी थी बरसात में,

अब प्यास को सहना आ गया,

कुछ ऐसे बिखरे की संभलना आ गया।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama