Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Himanshu Sharma

Abstract Romance

3  

Himanshu Sharma

Abstract Romance

कोई गीत तो गा

कोई गीत तो गा

1 min
243


भटके हुए हर्फ़ों को लबों पर ज़रा ले आ,

आ ये महफ़िल सजी है कोई गीत तो गा!


ऐ मुतरिब! इन बेजान लफ़्ज़ों में जान ला,

आ ये महफ़िल सजी है कोई गीत तो गा!


ग़मों में ऐ मुतरिब! इन बेजान लफ़्ज़ों में जान ला,

आ ये महफ़िल सजी है कोई गीत तो गा!

बहते हैं, ख़ुशी में भरे गला,

आ ये महफ़िल सजी है कोई गीत तो गा!


तारों की महफ़िल में, आफ़ताब को बुला,

आ ये महफ़िल सजी है कोई गीत तो गा!


ये गीत हर लब पे गूंजे माँगूं मैं यही दुआ,

आ ये महफ़िल सजी है कोई गीत तो गा!


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract