Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

इश्क़ कहर है ?

इश्क़ कहर है ?

1 min
288


लगता है एक हसीन सपना

जब तक न हो प्यार,

एक बार तो करके देखो

पछताओगे यार।

आ बैल मुझे मार !


इश्क़ कहर है दर्द ज़हर है

सनम सितमगर यार,

चार दिनों की चाँदनी है

अँधेरा फिर संसार।

आ बैल मुझे मार !


बैचैनी और बेसुक़ूनी 

बेआरामी बेबसी,

मोहब्बत में मिलते हैं

ये सब ही उपहार।

आ बैल मुझे मार !


ख़ुद लेते हैं मोल मुसीबत

कब माने हैं दिलदार,

उतरो तो इस बीच भँवर में

पा न सकोगे पार।

आ बैल मुझे मार !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance