Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

VIVEK ROUSHAN

Drama

5.0  

VIVEK ROUSHAN

Drama

दिल में कोई मलाल न होता

दिल में कोई मलाल न होता

1 min
261


अच्छा होता दिल में कोई मलाल न होता

दिल खुश रहता और अपना भी बुरा हाल न होता।


हो जाती इश्क़ की सब अधूरी कहानियाँ गर पूरी

फिर बेवफा होने का आज कोई सवाल न होता।


हम भी किसी के लिए चाँद-तारे तोड़ कर लाते

गर ग़मों से भरा अपना महफ़िल न होता।


लिख देता उसका नाम भी अपनी ग़ज़लों में

मेरे लिखने से गर उसके घर में कोई बवाल न होता।


भूल जाते लोग शाहजहाँ के प्यार को भी

यमुना के तट पर खड़ा गर वो ताजमहल न होता।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama