Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

तेरा दिल बड़ा है !

तेरा दिल बड़ा है !

1 min
309


एक मंज़िल और अलग अलग रास्ते है,

ये ज़िन्दगी भी कितनी आसान और कठिन है;

 

वो अगर मुझे अपना कुछ समय देता है,

ये करम उसका क्या कुछ ज्यादा है;


जो रुके हुए है वो सारे वो घुड़सवार है, 

जो चल रहे है वो सारे के सारे प्यादे है;


शिद्दत-ए-दिल से पुकारना तुम मुझको; 

लौ आऊंगा मैं ये मेरा तुमसे वादा है,

 

फिर जो करने लगा तू नए नए वादे हैं,  

ये तो बता तू क्या फिर से मुकरने का इरादा है;


दुनिता का हौसला आजकल बड़ा तंग है,

मैंने सुना है तेरा दिल कहीं ज्यादा बड़ा है !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama