Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PURNA CHANDRA PANDA Purna

Action Classics Others

4  

PURNA CHANDRA PANDA Purna

Action Classics Others

ତୁମ ଗାଁ

ତୁମ ଗାଁ

1 min
361


ତୁମରି ଗାଁର ନୀଳ ଆକାଶରେ

ଫୁଟେ ଯେବେ ତାରା ଫୁଲ,

ସଞ୍ଜ ନଇଁ ଗଲେ ରାତିର ବୟସ

ବଢ଼ିଲେ ବଢ଼ଇ ମୂଲ l


ତାରା ମରିଗଲେ ଗଭୀର ରାତିରେ

ଆସେ ଧିରେ ଜହ୍ନ ଉଇଁ

ଠିକ ସେତେବେଳେ ମୋ ମନ ଆକାଶେ

ତୁମ ସ୍ମୃତି ଆସେ ଚେଇଁ l


ଆପେ ବସିଥିବ ପାଖେ ଆଉଜାଇ

ମୁହଁ ଥିବ ଚlନ୍ଦ ଚାହିଁ

ମୁଁ ଦେଖୁଥିବି ଅଲରା କୁନ୍ତଳ

ହାତ ଥିବ ସାଉଁଳାଇ l


ଚୁପି କହୁଥିବ ମୁଁ ଶାଳଗ୍ରାମ

ନିଜେ ପୁଜାରିଣୀ ତାର,

ଜୀବନେ ପାଇଛ ଭଲ ମତେ ସିନା

ନଈକୂଳ ସାକ୍ଷୀ ଯାର l


ଘନ ନୀଳ ବେଣୀ ପାରୁଥିବି ଥିରି

ବଉଳ ଫୁଲ ଗଭାରେ

ଥିରି ସମୀରରେ ନୂଆ ଶିହରଣେ

ଗୁଣୁ ଗୁଣୁ ଗୀତ ସ୍ୱରେ l


ନିର୍ଲିପ୍ତ ଆନନ ଆକାଶ ଦର୍ଶନୁ

ବିରତ ହେଉ ନଥିବ

କୋଳେ ଆଉଜାଇ ଆଣିଲେ ଶ୍ରଦ୍ଧାରେ

କୁହ ଜହ୍ନ ଦେଖୁଥିବ l


କୋକିଳ କଣ୍ଠର ଭାଷାର ମହକେ

ସାରା ରାତି ବିତୁଥିବ,

ମହକି ଉଠିବ ବନ କ୍ଷେତ୍ର ମାଳ

ଝିଙ୍କାରୀ ଝିଙ୍କାରୁ ଥିବ l


ତମ ଛୁଆଁ ପାଇ ସ୍ବର୍ଗ ସୁଖ ଯାହା

ଅନୁଭବିବି ଅନ୍ତରେ

ଲlଜେ ଯେବେ ସହୀ ମୁହଁ ଢାଙ୍କି ଦେବ

ଚୁମ୍ବନ ଦେବି ଗଣ୍ଡରେ l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action