ସୁନା ଆତ
ସୁନା ଆତ
ଅକ୍ଷମ ମୋ ବୁଝିବା ସାମର୍ଥ୍ୟ ତୁମକୁ
ତୁମର ତୀବ୍ର ପ୍ରେମ କରିବା ଆଗେ
ମାପି ନ ପାରେ ପ୍ରେମର ଗଭିରତା ।
ତୁମେ ଶବ୍ଦ ବସାଣର ଚାତୁର୍ଯ୍ୟ
ତୁମର ଭାଷା କୋଣାର୍କ କାନ୍ଥର ଚିତ୍ର ପରି ।
ତୁମ ଅଭିମାନ
ନୀରବତାରେ ଆରମ୍ଭ ହୋଇ
ସରେ ବିଚ୍ଛେଦରେ ।
ଜହ୍ନ ରାତିକୁ ସେତେବେଳେ ମାଗେ
ରତିଏ ଜୋଛନା
ଲୁଚେଇ ଦେଲା ବାଦଲ୍
ଅମା ରାତିଠୁ
ଅନ୍ଧାର ଟିକେ ଚାହିଁଲି ଯେ
ସେ କଞ୍ଜୁସ ହୋଇ ମୁହଁ ମୋଡିଲା ।
ସକାଳକୁ କହିଲି
ଦେ ଟିକେ କର୍ମ ଚଞ୍ଚଳତା
ସେ ଘୋଡ଼ି ପୋଡି ହୋଇ
ଘୁଙ୍ଗୁଡ଼ି ମାଇଲା ।
ସନ୍ଧ୍ୟା ଲୋ ଟିକେ ପାଇବାକୁ
ଧୂପ ଆଳତି ବାସ୍ନାର କାଣିଚାଏ
ଇଚ୍ଛା ମୋର
କିନ୍ତୁ ସବୁ ଧୂପ ହଠାତ୍
ଲିଭିଗଲେ ଜୋର୍ ପବନରେ ।
ବୁଝିଲି ଯେତିକି ତୁମକୁ
ଭିଜିଲି ସେତିକି ତୁମ ପ୍ରେମରେ
ତୁମେ ଅସରନ୍ତି କାହାଣୀଟିଏ
ଦୁଷ୍ପ୍ରାପ୍ୟ
ସୁନା ଆତ ମୋ ପାଇଁ ।