Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gopinath Jena

Romance

3  

Gopinath Jena

Romance

ପ୍ରଣୟ ଭାବନା

ପ୍ରଣୟ ଭାବନା

1 min
185


ଯେ ଦିନ ପାଇଲି ସଖୀ ଗୋ 

ତମ ପ୍ରଣୟ ବାରତା

ମାନସେ ମୋର କେତେ ଯେ ଭାବନା 

ଘୂରି ଘୂରି ଯାଏ ମଥା ।


ତୁମ ରୂପ ଗୁଣ ବର୍ଣ୍ଣନା ସହୀ

କରିଲି ଯେବେ ଶ୍ରବଣ 

ସକଳ ଇନ୍ଦ୍ରିୟ ଅପେକ୍ଷା କଲେ 

ତୁମରି ଶୁଭ ମିଳନ ।


କନକ ପ୍ରତିମା ତୁମେ ଗୋ

କଳପନାରେ ଭାସ 

ତୁମେ ଗୋ ମରତ ଗଉରୀ 

ମୋର ମାନସେ ଆସ ।


କଳାବଉଦ ମୁଁ ହୋଇଲେ ଗୋରୀ

ତୁମେ ଗୋ ହେବ ଚପଳା 

ପଙ୍କିଳ ଜଳ ମୁଁ ସହୀ ଗୋ

ତୁମେ ଅଟ ନିର୍ମଳା ।


ପ୍ରିୟତମେ ମୁଁ ଗୋ ବସନ୍ତ 

ତୁମେ ମଧୁ କୂଜନ

ତପନ ଯେ ମୁଁ ସହୀରେ

ତୁମେ ସ୍ନିଗ୍ଧ ଚନ୍ଦନ ।


ସଜନୀ ଯେବେ ମୁଁ ବରଷା 

ତୁମେ କବିତା ସିନ୍ଧୁ 

ଶରତ ଯେବେ ମୁଁ ପ୍ରେୟସୀ 

ତୁମେ ବିମଳ ଇନ୍ଦୁ ।


ସହୀ ମୁଁ ହେମନ୍ତ ତୁମେ ଗୋ 

ଶୁଭ୍ର ଶିଶିର ତୁଲ 

ଶୀତ ମୁହିଁ ଯେବେ ପ୍ରିୟାରେ 

ତୁମେ ଶୀତ ଦୁକୁଳ ।


ପ୍ରିୟ ମୁଁ ପ୍ରେୟସୀ ତୁମେ ଗୋ 

ତୁମ ଅଭାବେ ସହୀ 

ପ୍ରଣୟିନୀ ତେଣୁ ପ୍ରଣୟୀ 

ପ୍ରାଣ ହୁଅଇ ଦହି ।

  ----୦-----



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance