ତୁମେ ତୁମେ
ତୁମେ.......... ତୁମେ..........
ତୁମେ ଶୋଡ଼ଶୀ ! ତମ ତେର୍ଛା ଆଖିର ଚାହାଣି, ସତେ ଏମିତି ପ୍ରତୀତ ହେଉଛି ଯେମିତି ହାଣି ନେବ ! ମୋ ହୃଦୟ, ମୁଁ ତ ହାରିଗଲି... ତୁମେ ଶୋଡ଼ଶୀ ! ତମ ତେର୍ଛା ଆଖିର ଚାହାଣି, ସତେ ଏମିତି ପ୍ରତୀତ ହେଉଛି ଯେମିତି ହାଣି ନେବ ! ମୋ...
କିଏ ତୁମେ କିଏ ତୁମେ
ମୋହ ମୋହ