Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prakash Majhi

Fantasy

4.0  

Prakash Majhi

Fantasy

ସ୍ମୃତି ସେଇ ପିଲାଦିନ

ସ୍ମୃତି ସେଇ ପିଲାଦିନ

1 min
213


ସ୍ମୃତି ପିଲାଦିନ ଏମିତି ଅନେକ 

ଆମ ଗାଁ ପୋଖରୀ ବାଟେ,

କେତେ ବୁଲାବୁଲି କଇଁ ତୋଳା ତୋଳି

ମନେପଡେ ଗୋଟେ ଗୋଟେ ।


ସମୟ ସୂଅରେ ସବୁ ଭାସିଗଲା

ମଝିରେ ପଡିଲା ଫାଟ,

ଦୂର ତାଳବଣ ସବୁଜ ସୁନ୍ଦର

ଜଗିଛି ଏବେବି ବାଟ ।


ଛୁଟିଦିନ ହେଲେ ଲୁଚିଲୁଚି କେତେ

ସରିନି କେବେବି ଖେଳ,

କାହିଁ ସେଦିନର ସାଙ୍ଗସାଥି ମେଳ

ଗୁଡ଼ିଉଡ଼ା ଖରାବେଳ ।


ନଈ ନାଳ ପାଣି ମାଛ ଧରାଧରି

କ୍ଷେତ ବିଲବାଡି ଏତେ,

ସାଇକେଲ ଆଜି ଝୁରୁଛି ଆମକୁ

ମାମୁଁ ଗାଁ ଝୁରୁଛି କେତେ ।


ଗାଁ ଦାଣ୍ଡ କଥା କେମିତି କହିବି

ବରଷା ଆସିଲେ ଧାଇଁ

କାଗଜ ଡ଼ଙ୍ଗାର ଜୀବନ୍ତ ସେ ଚିତ୍ର

ଏବେବି ଯାଇନି ଧୋଇ ।


ଭୁଲି ତ ହୁଏନି ବନ୍ୟା ଦିନର

ଅକାତ ପାଣିର କାତ,

ବୁଢ଼ୀମା କୋଳରେ କେତେ ଗପସପ

'ମା'ର ସେନେହ ଛାତ ।


ଦିପହର କଥା ପୋଖରୀ ପାଣିରେ

ବୁଡା ବୁଡ଼ି ଖୋଜଖୋଜି,

ଓଦା ସରସର ଦେହର ବାସନା

ସତେଜ ଯେମିତି ଆଜି ।


ନିତି ସଞ୍ଜ ହେଲେ ଟ୍ୟୁସନ୍ କଥା

ବାପାଙ୍କ ଆକଟ ଥଳି,

ପୁଣି ଅଭୁଲା ଏମିତି ଛକରେ ଛକରେ

ତାସ ଖେଳର ମେଳି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy