Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Mahendra Kumar Pradhan

Romance Tragedy Fantasy

3  

Mahendra Kumar Pradhan

Romance Tragedy Fantasy

ଶୀତ ରାତିର ର ଅକୁହା କଥା

ଶୀତ ରାତିର ର ଅକୁହା କଥା

1 min
255


ସକାଳୁଆ ଘନ କୁହୁଡି କୁ 

ବୁନ୍ଦା ବୁନ୍ଦା କାକରପାତ 

ହେମାଳ ପବନେ ଶୀତେଇ ଯାଏ 

ଦେହ ଗୋଡ଼ ହାତ ।

ମଝିରେ ମଝିରେ 

ମେଘୁଆ ଆକାଶେ 

ସୂର୍ଯ୍ୟ ନ ଦିଶେ 

ଖରା ନ ଦିଶେ 

ଗଗନ କୁ ଘୋଟେ ବାଦଲ ଛାତ ।

ମହାବଳ ଠାରୁ ହିଂସ୍ର 

  ହାଡ଼ଭଙ୍ଗା ଶୀତ 

ବୁଢ଼ାବୁଢ଼ୀ ,ଛୁଆପିଲା ସଭିଏଁ 

ନିଆଁ କୁ କରି ପରମ ମିତ 

ଦାଣ୍ଡେ ଦାଣ୍ଡେ ଜାଳି ଉମହେଇ ଅଁତରା

ଶୁଣନ୍ତି ଗପ

ଗାଆନ୍ତି ଗୀତ । 

ହେଲେ ମଳିନ ଦିଶନ୍ତି 

ଫୁଲମାନ ସବୁ 

ଝାଉଁଳି ଯାଆନ୍ତି ଅଫୁଟା କଳି 

ଏଇ ଶୀତ କବଳ ରେ ପଡ଼ି

 ହଳଦିଆ ସୋରିଷ ଫୁଲ 

କଇଁ ପଦ୍ମ ଆଉ 

ଅନ୍ୟ ଶୀତୁଆ କୁସୁମ 

ବୃନ୍ତରୁ ପଡନ୍ତି ଝଡ଼ି ।

ଗୌନ୍ତିଆ ଘରେ ଅଭାବ ନାହିଁ 

ଘରେ ଘରେ ରୁମ୍ ହିଟର୍ 

ଶାଲ କମ୍ବଳ ଦାମୀ ସ୍ବିଟର୍ 

ହେଲେ 

ଗରିବ କୁଡ଼ିଆରେ ଏ ଦୀର୍ଘ ଶୀତରାତି 

ଜୀବନ କୁ ଏକ ଅଭିଶାପ 

ଆଉ ଥାର୍ଡ ଡିଗ୍ରୀ ଟର୍ଚର ।

ତଥାପି ସମସ୍ତେ ସହି ଯାଆନ୍ତି 

ଏ ତାଡନା 

ରାତି ପାହିଗଲେ ପାଖ ପଡିଶା ରେ 

ସାଥୀ ସଙ୍ଗାତ ରେ

ଆଲୋଚନା କରି ଗତ ରାତିର 

ଅସହ୍ୟ ଯନ୍ତ୍ରଣା ।

ପତି - ପତ୍ନୀ , ପ୍ରିୟା - ପ୍ରିୟତମ 

ସଂଯୋଗ ବେଳା ରେ ଥାଆନ୍ତି ଯେଉଁ ଜନ

ସେମାନଙ୍କୁ ଆଶୀର୍ବାଦ ବୋଧେ 

ଶୀତ ରଜନୀର ଏ ଉଷୁମ ସଙ୍ଗମ ।

ହେଲେ 

ବୈଧବ୍ୟ ବାହୁନି 

ବିଚ୍ଛେଦେ ଜଳନ୍ତି ସାରା ରାତି 

 ରାଧିକା ଉର୍ମିଳା 

କାମଦେବ ଆଉ ରତି ।

ଆଉ ସେମାନଙ୍କ ଦୁର୍ଭାଗ୍ୟ ଯେ 

ତାଙ୍କର ବିରହ ଦଂଶନ

ଅନ୍ତର ଯନ୍ତ୍ରଣା 

କାହାରି କୁ କହିହୁଏ ନାହିଁ କି 

ସହି ହୁଏ ନାହିଁ ।

କହିଲେ କାହାକୁ 

ଗାଆଁ ଦାଣ୍ଡରେ ପଡ଼ିବ ହୁରି 

ବଡ଼ ନିର୍ଲଜ୍ଜ ଇଏ 

ସିଏ ବଡ଼ ଅଲାଜୁକି !

ଖାଲି ମୋ ଦଂଶନ ମାରେ

ପ୍ରଶ୍ନଟିଏ 

ଯିଏ ସେ ନିଆଁରେ ଜଳି ନାହିଁ 

ଏ ସମାଲୋଚନା ପାଇଁ 

ତାଙ୍କୁ ଅଧିକାର କିଏ ଦେଲା କି ?



Rate this content
Log in