Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Tragedy

4.0  

ବି. ନିରୁପମା

Tragedy

ସଚେତନ ମୁହିଁ ଅଛି

ସଚେତନ ମୁହିଁ ଅଛି

1 min
259



  

ବାପାଙ୍କ ସାଥିରେ ଦିନେ

ଯାଇଥିଲି ବଜାରକୁ,

ଦେଖିଲି ସ୍ତ୍ରୀଲୋକଟିଏ

କଥା ହେଉଛି ମନକୁ ।


ହସି ହସି ଗୁଣୁଗୁଣୁ

ସେ ତ କହୁଥାଏ କିଛି,

କାହାକୁ ପଚାରୁଥାଏ

ଝିଅ ମୋର କେଣେ ଅଛି ?


ଦେଖିଛକି ଆସିବାକୁ

ମୋତେ କହିଥିଲା ରଜେ,

ଚାହିଁଛି ତା' ବାଟ ପରା

ସକାଳ ଆଉ ସଞ୍ଜେ ।


ପଚାରିଲି ବାପାଙ୍କୁ ମୁଁ 

ୟାଙ୍କ ଝିଅ ଅଟେ କିଏ ,

ସରିତା ପା' ଗତବର୍ଷ

ବାହା ହୋଇଥିଲା ଯିଏ ।


ଲୋକ ଜଣେ କହିଲେ

ଝିଅ ଶାଶୁଘର ଲୋକ,

ଜାଳି ମାରିଦେଲେ

ତାକୁ ମାଗି ଯଉତୁକ ।


ସେ ଦିନୁ ଏ ଝୁରିଝୁରି

ପରା ପାଗଳି ହୋଇଛି,

ପୁଅ ନେଇ ତା'ର ଡାକତର

ପାଶେ ଦେଖାଉଛି ।


ଆଜି ଆସିଥିଲା ସାଥେ 

ଖୋଜୁଅଛି ସିଏ ତେଣେ,

ଭଲ ହେଲା ଭେଟିଗଲି

ଆସି କରି ମୁହିଁ ଏଣେ ।


ଝିଅ ଲୋ ତୁ ପଢ଼ୁଥିବୁ

ନିତି ମନ ଦେଇ ପାଠ,

ତା' ସହିତ ଶିଖୁଥିବୁ

ଧ୍ୟାନ ରଖି ଭଲ ଶାଠ ।


ଦୁନିଆରେ ରହିଅଛି

କେତେ କେତେ ଯେ ସମସ୍ୟା,

ନିଜ ଗୋଡେ ଛିଡ଼ା ହେବୁ

ତୁହି ହୋଇବୁ ନମସ୍ୟା ।


ବାପା କହିଲେ ତାହାଙ୍କୁ

ସଚେତନ ମୁହିଁ ଅଛି,

ଝିଅକୁ ମୋ ଲକ୍ଷ୍ମୀବାଇ

ଦୁର୍ଗାବତୀ ଭଳି ଯେ ଗଢୁଛି ।


ଯେ କରିବ ନିଜ ସହ

ଏଇ ସମାଜ ସୁରକ୍ଷା,

ସଂକଳ୍ପ ନେଲି ଆଗେ ମୁଁ 

ପୂରା କରିବି ମୋ ଶିକ୍ଷା ।


ବାପାଙ୍କ କଥାକୁ ନିଶ୍ଚେ

ମୁହିଁ ରଖିବି ଧିଆନ,

ବଡ଼ ହୋଇ କରିଯିବି 

ଯେତେ କାର୍ଯ୍ୟ ଯେ ମହାନ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy