Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debjani Sathua

Comedy Children

4.3  

Debjani Sathua

Comedy Children

ରସୁଆଳ କମଳା

ରସୁଆଳ କମଳା

1 min
256



ଇସ୍ ! କି ଲୋଭିଲା ନାରଙ୍ଗୀ କମଳା,

    ତୁରନ୍ତ କରି ତୋତେ ଫୁଙ୍ଗୁଳା,

ତୃପ୍ତ ମନେ ଖାଏ କୋଲାକୁ କୋଲା ।


ଫଳ ତୁ ସବୁ ଋତୁୁର ,ଲାଗୁ ଭାରି ନିଜର,

କେତେକ ଖାଦ୍ୟର ପୁଣି ବେଷ୍ଟ ଫ୍ଲେବର ।


ସେ କାଳେ ମିିିଳୁ ବଡ ମହରଗେ ,

ଜର ହେଲେ ମା' ଖୁଆନ୍ତି ସରାଗେ ।


ତୋ ପାଇଁ ଲାଗେ କୋଲ୍ଡ ଡ୍ରିଂକ୍ସ ସୁଆଦ,

ବାପାଙ୍କୁ କରୁ ଅରେଞ ଚକଲେଟ୍ ବରାଦ ।


ତୋ'ଭାଇ ଖଟାରସ,ଲଙ୍କାଲୁଣେ ଫୁୁଟାଇ ଟାକରା;

ଖରାବେଳେ ଲୁୁୁଚି ଖାଇବା ମଜାଟା ନିଆରା ।


ଖାଆନ୍ତି କ୍ରିମ ବିସ୍କୁଟ, ଲଲିପପ୍ ବଳଇ ମନ ,

ବାଳକାଳ ଟିକେ ଫେରାନ୍ତେନି କି ଭଗବାନ! !


କେଡେ ସୁଆଦ ତୋ ଠାରେ ଭରିଛି ବିହି ,

ତୋ ବିନା ହବ ଯେ କଣ ପାରୁନି କହି ।


କେଯାଏ ଗୁଣ ବହିିିଛୁ ଲାଗେ ଅଚରଜ ,

ପିଇଲେ ରସ ତୋ , ମୁଖ ଦିଶେ ସତେଜ । 


ଖେଳାଳିଙ୍କର  ଅଟୁ ତ ଅତି ଜରୁରୀ, 

ତୋ ପାଇଁ ଖେଳୁଆଡପଣ ଆସେ ଉଭୁରି ।


ଆହେ ପ୍ରିିୟ କମଳା ,

         ରଙ୍ଗଟା କେଡେ ଉଜ୍ଜଳା ।


କିଛି କମ୍ କାମର ନୁହଁ ଚୋପାଟି ତମ ;

ବାଟି ଲେପିଲେ ହୁଏ ତୋଫା ଟି ଚମ । 


ଉତ୍ପାଦିତ ହୋଇ ଶୀତଳ ପ୍ରଦେଶେ ;

ରପ୍ତାନୀ ହୁଅ ଯେ ଦେଶ ବିଦେଶେ । 


ଖରାଦିନେ ହେଲେ ଅରେଞ ସ୍କୁଆସ ଗିଲାସେ ,

ତନମନ  ଆମ କେଡେ ଉଲ୍ଲାସେ ଭାଷେ ! !  ... 

  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy