Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debjani Sathua

Comedy Drama Children

4.0  

Debjani Sathua

Comedy Drama Children

ମୁଁ ସେଇ ଖାତା

ମୁଁ ସେଇ ଖାତା

1 min
366


ସ୍ଥିତି ମୋ  ଅଟେ ଅତି ଉଚ୍ଚରେ, 

              ରହେ ମୁଁ ସଦା ସ୍କୁଲ ବ୍ୟାଗ ଭିତରେ।


ମୋ ଠାରେ ଥାଏ ପୁରା ନଜର ,

               ସବୁ ପାଠ ଯେ ରହେ ମୋ ଭିିିତର।


ଅନ୍ୟ ଖାତା ଭୂଲିଲେ ନାହିଁ ଫିକର,

                ଭୂଲିଲେ ମତେ ଟେନସନ ଦିନଯାକର। 


କୋଉଠି କଣ ପାଠ ଅଛି ମୋ ପୃଷ୍ଠାର  ,

                  ଜଣା ତାକୁ ଖାଲି ଖାତାଟି ଯାହାର।


ପଚାରିଲେ ସାର ପ୍ରଶ୍ନ ହଜାରେ , 

                   ଲେଉଟାଇ ମିଳେ ସବୁ ଏଥିରେ।


ସାଙ୍ଗଠୁ ଯାହା ହୁଏ ଟିପିବାର ,

                 ସଂରକ୍ଷିତ ରୁୁହେ ଏ ପେଟ ଭିତର ।


ବାକିଆ ଯେତେ  କାମ   ରହେ ଯାହାର , 

                 ଟିପାହୁଏ କୋଣରେ ବସି ଶ୍ରେଣୀର ।

 ଇତିହାସ ସାର ହଉଥାନ୍ତୁ ବକର ବକର ।


                କାଗଜ ସରିଗଲେ ବିଷୟ ବଡ ଚିିନ୍ତାର  ,

ଯୋଡା ହୁଏ ନୂୂଆ ମୋଅରି ପଛର ।

                ଅଙ୍କତକ ରହିଯିିବ ନା ପୁୁୁରୁଣା ଖାତାର !

ଲେଉଟାଇବା ପୃଷ୍ଠା ଶ୍ରେଣୀରେ ପୁଣି କାହାର ?


              ରହି ଆସିଛି ଯେଣୁ ମୋର ଭାରି ଆଦର , 

ରଫ୍ ଖାତା ପରା ନାମଟି ମୋର ,

                  ଅଛି କି  ବାକି ବୁଝିବାକୁ  କାହାର ? ....

 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy