Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Debjani Sathua

Abstract Classics Others

3.8  

Debjani Sathua

Abstract Classics Others

ଜୟ ମା ମହିଷାସୁର ମର୍ଦ୍ଦିନୀ

ଜୟ ମା ମହିଷାସୁର ମର୍ଦ୍ଦିନୀ

1 min
363


ଦୈବ ସୃଜନେ ଶସ୍ତ୍ର ପ୍ରଦତ୍ତେ,

                    ଅବତରି ଗିିିିରିବର ନନ୍ଦିନୀ।


ପ୍ରକମ୍ପିତ ସମଗ୍ର ମେଦିିନୀ ,

           ପଦସ୍ପର୍ଶେ ଦଶଭୂଜା ତ୍ରୀଶୂଳ ଧାରିଣୀ। 


ପଶୁରାଜ ଗର୍ଜନେ ପାପି ଶିହରେ ,

            ସମ୍ପା ଆଲୋକେ ଉଭା ସିଂହବାହିନୀ। 


ମହିଷାସୁର ତାରିଣ,ଶାାନ୍ତି ସ୍ଥାପିତେ,

                ପୂଜ୍ୟନ୍ତି ସର୍ବେ  କୈଟଭ ଗଞ୍ଜନୀ।


ଅଗ୍ନି ପ୍ରକଟିତା ଶୈଳସୂତା ,

            ତ୍ରିଭୂବନେ ବନ୍ଦିତା ଶଙ୍କର ମୋହିନୀ।


ଦାରିଦ୍ର ଭଞ୍ଜନୀ    ଭୂଧାମେ   ପ୍ରତିଷ୍ଠିତା,

                        ଦେବୀ  ବନପ୍ରିିିୟ   ବାସିନୀ। 


 ଦୀନ ତୁଷ୍ଟି  ଆଶିଷ ପ୍ରିଦାୟୀ ,

                    ସିନ୍ଧୁ ସୁତା ମା' ଦୁୁୁର୍ଦ୍ଧର ଧର୍ଷିନୀ ।


ଦେବୀ ମାତା  କରୁୁୁଣା  ବାଞ୍ଛନେ, 

                 କୃୃପା ପ୍ରଦାୟିନୀ ଅୟୀଗିରି ନନ୍ଦିନୀ।


 ଆଗମେ  ଦଶଭୁଜା  ଭକତ ବିଭୋର,

                    ହୃଦେ ବିରାଜିତା ଦୁର୍ଗତି ନାଶିନୀ।


  ଆଶିଷାମୃତ ପାନେ ଭକ୍ତ ସମର୍ପିତ 

             ତବ ଶ୍ରୀ ଚରଣେ ମା' ବିଶ୍ଵ ବିନୋଦିନି ।



Rate this content
Log in