Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ସନାତନ ଦାସ

Fantasy

3  

ସନାତନ ଦାସ

Fantasy

ପ୍ରେମ ପୁଲକ

ପ୍ରେମ ପୁଲକ

1 min
220


ତୁ ଯେବେ ନଈର ମୁଗୁନି ପଥରେ,

ଘଷୁଥିଲୁ ତୋ ଅଳତା ଲଗା ପାଦକୁ ,

ରୁମ୍ ଝୁମ୍ ପାଉଁଜି ର ଝଙ୍କାର ରେ

ତରଙ୍ଗାୟିତ ହେଉଥିଲା ତଟିନୀ ର ଧାବମାନ ସ୍ୱଚ୍ଛ ଜଳ ରାଶି।


ବସନ୍ତର ମୃଦୁ ମଳୟେ ଶିହରୀ ଉଠୁଥିଲୁ,

ହସ୍ତ ଯୁଗଳ ଯେବେ ସ୍ପର୍ଶ କରୁଥିଲା ସୁନ୍ଦର ମୁଖ ମଣ୍ଡଳକୁ ।


ତୋର ସେ ହଳଦୀ ମଖା ତନୁ,

ସୁନା ପରି ଝଲସୁଥିଲା ବାଳୁତ ରବିର ତିର୍ଯ୍ୟକ୍ କିରଣରେ

ଦେବୀ ପ୍ରତିମା ପରି ଲାଗୁଥିଲୁ

କେଉଁ ଏକ ବିନ୍ଧାଣି ବିଶ୍ଵକର୍ମାର

ଯାଦୁକରୀ ନିହାଣ ର କାରୁକାର୍ଯ୍ୟ ପରି ।


ତୋର ସଦ୍ୟ ସିକ୍ତ ଘନ କଳା କବରୀରୁ ଟପ୍ ଟପ୍ ପତିତ ହେଉଥିଲା,

ହୀରକ ସଦୃଶ ଜଳ ବିନ୍ଦୁ ସମୂହ

ଧନ୍ୟ ହେଇଥିଲା ମୋ ଗାଆଁ ର

କଳ କଳ ନାଦରେ ଗତିଶୀଳ ଲାସ୍ୟମୟୀ ନଈଟି ।


ଇର୍ଷାରେ ଜଳୁଥିଲା ତାର ସୁଶୀତଳ ଜଳଧାରା

ତଥାପି ଥିଲା ସେ ଇର୍ଷାରେ ସ୍ୱର୍ଗୀୟ ଖୁସି,

ଯାହା ମିଳିଥାଏ ପ୍ରେମ ଋତୁର ପ୍ରେମରେ ପ୍ରେମରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy