Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Tragedy Crime Inspirational

4  

Bharatabandhu Biswal

Tragedy Crime Inspirational

ପାପ ଅଟେ ନିଆଁ ହୁଳା

ପାପ ଅଟେ ନିଆଁ ହୁଳା

1 min
375



ପାପୀର ମନରେ କୁହୁଳଇ ଧୂଆଁ

ନୀଚ୍ଚ ଘୃଣ୍ୟ ପାପାନଳ

ଆତ୍ମଘାତୀ ପାପ ଦହେ ଜୀବନକୁ

ଆପଣାର ହେଉ ପର ।


ବିନା ପରିଶ୍ରମେ ଚାହେଁ ଉପଭୋଗ

ଉଚ୍ଛନ୍ନ ପାପୀର ମନ

କଳେ ହେଉ ବଳେ ଅବା କଉଶଳେ

ସ୍ୱାର୍ଥକୁ କରେ ସାଧନ ।


ନଚାଏ ସଭିଙ୍କୁ ନିଜ ଚଉପାଶେ

କୂଟବୁଦ୍ଧି ଚକ୍ରବର୍ତ୍ତୀ

ଅପହରେ ସୁଖ ପରଶ୍ରୀକାତର

ଶୋଷେ ରକ୍ତ ତଣ୍ଟିଚିପି ।


ଜାତକେ ତା ନାହିଁ ଦୁଖ ପଶ୍ଚାତାପ

ସଦ୍ଭାବନା ସମ୍ବେଦନା

ସତକୁ ସେ ମିଛ ମିଛକୁ ବି ସତ

କରଇ ତୁଚ୍ଛା ବାହାନା ।


ଗୋଡ଼କୁ ସେ ଟାଣେ ଅସାଧୁ ଉପାୟେ

ବିଶ୍ବାସ ଘାତକ ପାପୀ

କାର୍ଯ୍ୟକୁ ହାସଲ କରିବାକୁ ସିଏ

ନିମ୍ନେ ଯାଇପାରେ ଖସି ।


ଭରସାର ପାତ୍ର ହୁଏନାହିଁ କେବେ

ଆହାରେ ଦିଅଇ ବିଷ

ନିଜକୁ ମଣଇ ସବୁଠାରୁ ଶ୍ରେଷ୍ଠ

ସମ୍ମାନର ପଦବାଚ୍ୟ ।


ବଖାଣି ହୁଅଇ ଆତ୍ମ ବଡିମାକୁ

ନିର୍ଲଜ ପାପିଷ୍ଠ ଜନ

କଳି ତକରାଳ ସୃଜେ ଅକାରଣ

ଭେଦ ଦ୍ୱନ୍ଦ ବିଭାଜନ ।


ନିଆଁ ଅଙ୍ଗାରକୁ ଗିଳୁଥାଏ ଲୋଭେ

ପୂରିଯାଏ ଯେବେ ଘଡା

ବାପ ବାପ କହି ଫୁଟିକି ବାହାରେ

ପାପ ଧୂଆଁ ନିଆଁହୁଳା ।

  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy