Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

JITENDRA CHANDRA SAHOO

Comedy

3  

JITENDRA CHANDRA SAHOO

Comedy

ନୂଆ ନ୍ୟାୟରେ କବୟିତ୍ରୀ

ନୂଆ ନ୍ୟାୟରେ କବୟିତ୍ରୀ

1 min
195


ହେଲାଣି ସକାଳ ଶୁଭେ କୋଳାହଳ

ଉଠ ଉଠ ଧନ ଛାଡ଼ ଅଳସ

ମୋବାଇଲ୍ ଘଣ୍ଟି ବାଜେ ଘନ ଘନ

ପୁଣି ଆସୁଅଛି ନୂଆ ସନ୍ଦେଶ ।


ପାହାନ୍ତିଆ ଶୀତ ମନରେ ଅଳସ

ନଛାଡେ ଶରୀର ଶୀତର ବାସ

କୁହତ ତୁରୀତ କାହାର ସନ୍ଦେଶ

ଜାଣିଲେ ତୁଟିବ ମନର ଶୋଷ ।


ଷୋହଳ ବରଷ ହୋଇଗଲା ଶେଷ

ନଜାଣିଲି ତୁମ କଲମ ଚାଷ

କେଉଁ ଲେଖା ପାଇଁ ହୋଇଲ ହେ କବି

କବୟିତ୍ରୀ ହେବି କରିବି କିସ ।


ତୁମେ ପତିନି ହୋଇଲେ ମୁଁ ପତି ଦେବ

ତୁମେ ଦାସୀ ହେଲେ ମୁଁ ତୁମ ଦାସ

ଏହି ନ୍ୟାୟବଳେ କବୟିତ୍ରୀ ହେବ

ଆସୁକି ନ‌ଆସୁ ପାଖେ ସନ୍ଦେଶ ।


ଭାବି ଏକଥାରେ ମୋ ଆସିଲା ହସ

ସକାଳ ଚା ଟା ହୋଇଲା ବିଷ

ଗାରୁ ଗାରୁ ହାଣ୍ଡି ଡେକିଚି ମାଡ଼

କହି ହସି ଦେବା ମୋହର ଦୋଷ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy