Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jayashree Maharana

Fantasy Others

3  

Jayashree Maharana

Fantasy Others

ନୀରବତା

ନୀରବତା

1 min
184



ବିଶାଳ ଜନସମୁଦ୍ରର କୋଳାହଳ ମଧ୍ୟରେ

ନୀରବତା ଛାଇଥିଲା କେବଳ

ତୁମ ଆଉ ମୋ ଭିତରେ,

ଠିକ୍ ପ୍ରକୃତି କୋଳରେ

କ୍ଲାନ୍ତ ହୋଇ ଶୋଇପଡିଥିବା

ଶୂନ୍ ଶାନ୍ ରାତିଟି ପରି ।


ଅୟୁତ ଅୟୁତ ପ୍ରଶ୍ନ,ଭାବନା

ଉଙ୍କି ମାରୁଥିଲା ଆମ ମଧ୍ୟରେ

କିନ୍ତୁ ଅଭିମାନର ବିରାଟ ପାଚେରୀଟା

ଠିଆ ହୋଇଥିଲା ମନ ଭିତରେ ,

ଠିକ୍ ହିମାଳୟରେ

ଖଣ୍ଡ ଖଣ୍ଡ ବରଫ ଆଚ୍ଛାଦିତ

ନିଶ୍ଚଳ ପାହାଡ଼ପରି ।


କୋହ ସବୁ ଜମାଟ ବାନ୍ଧୁଥିଲା

ହୃଦୟ ଭିତରେ

ଅମାନିଆ ଲୁହ ଆସ୍ଥାନ ଜମାଉଥିଲା

ଆଖିର କୋଣରେ,

ଠିକ୍ ଅନନ୍ତ ଅସୀମ ଆକାଶ ବୁକୁରେ

ଅସମୟରେ ପ୍ରତୀୟମାନ

ମେଘମାଳା ପରି ।


ଆଶା ସବୁ ଖତେଇ ହେଉଥିଲେ

ସ୍ୱପ୍ନର ସୁନ୍ଦର କାନଭାସରେ,

ମୁଁ କିନ୍ତୁ ସେମିତି ଠିଆ ହୋଇଥିଲି

ବିସ୍ତୀର୍ଣ୍ଣ ମରୁବାଲିରେ

ଠିକ୍ ତୃଷାର୍ତ୍ତ ପଥିକଟିଏ ପରି ।


ଶବ୍ଦ ବୋଧହୁଏ ସୁପ୍ତ ହୋଇଯାଉଥିଲା

ନୀରବତାର ରୁଦ୍ଧ କୋଠରୀରେ,

ସମୟଟା ସ୍ଥାଣୁ ପାଲଟିଯାଉଥିଲା

କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ଓ ବିବଶତା ଭିତରେ ,

ଠିକ୍ କାଚ ଆଲମାରୀରେ ସଜ୍ଜିତ

ବହୁମୂଲ୍ୟରେ କିଣାଯାଇଥିବା

କଣ୍ଢେଇଟିଏ ପରି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy