Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jayashree Maharana

Abstract Action Others

3  

Jayashree Maharana

Abstract Action Others

ସଂସାର ବନ୍ଧନେ ବନ୍ଦୀ ଜୀବନ

ସଂସାର ବନ୍ଧନେ ବନ୍ଦୀ ଜୀବନ

1 min
139


ସ୍ଥୁଳ ଶରୀରରେ ସୂକ୍ଷ୍ମ ସତ୍ତାଟିଏ

ସଂସାର ବନ୍ଧନେ ବନ୍ଦୀ ଜୀବନ

ଜନମ ମରଣ ମଧ୍ୟରେ ଆୟୁଷ

ନିଃଶ୍ଵାସେ ବିଶ୍ୱାସ ପ୍ରତିଟି କ୍ଷଣ ।


ଛକି ଶୂନ ଖେଳ ପରି ଏ ଜୀବନ

ହାରିବା ଜିତିବା ତା'ର ଧରମ

ଉତ୍ଥାନ ପତ୍ତନ ଲାଗିରହିଥାଏ

ସତେ କି ଯେମିତି ବିଧି ନିୟମ ।


ସମୟ ସହିତ ତାଳ ଦେଇ ଚାଲେ

ସାଉଁଟି ଅନେକ ଅନୁଭୂତିକୁ

ଆଶା ଅଭିଳାଷ ସପନ ଆଦରି

ଓହ୍ଲାଇ ପଡ଼ଇ ଯୁଦ୍ଧ କ୍ଷେତ୍ରକୁ ।


ଦୁଃଖ ସୁଖ ଖେଳେ ଛକା ପଞ୍ଝା ଏଠି

ଜୀବନ ଭୁଲେନା ନିଜ ଅସ୍ତିତ୍ୱ

ଭାଗ୍ୟ ଡୋର ସାଥେ ଭାବ ଯୋଡିଦିଏ

ପରିସ୍ଥିତି କେବେ ଅଣଆୟତ୍ତ ।


ସୁଖେ ଆତ୍ମହରା ଜୀବନ ଜଗତେ

ଗାଉଥାଏ ସ୍ନେହପ୍ରେମର ଗୀତ

ଝଡଝଞ୍ଜା ସହି ସମ୍ପର୍କ ମୋହରେ

ଚାଲୁଥାଏ ଚଲାପଥରେ ନିତ୍ୟ ।


ଅବଶୋଷ ଭରା ନିରାଶ ଜଞ୍ଜିର

ଜୀବନକୁ କରେ କେବେ ଜଟିଳ

ଉତ୍ସାହ ପ୍ରେରଣା ମିତ ସାଜି କେବେ

ନିରସ ପ୍ରାଣକୁ କରେ ଚଞ୍ଚଳ ।


ଷଡ଼ ରିପୁ ପରି ଆସକ୍ତି ଗହ୍ବରେ

ପତିତ ହୁଅଇ ଜୀବନ କେତେ

ରୋଗ ଶୋକ ବ୍ୟାଧି ଘଟାଏ ତା' ଅନ୍ତ

ବ୍ୟାକୁଳ ହୁଅଇ ଏ ମୁଢ ଚିତ୍ତ ।


ଜୀବନ ଅସ୍ତିତ୍ୱ ସଂସାରେ ଶାଶ୍ୱତ

ରକ୍ତ ମାଂସ ଦେହ ଠିକଣା ସାଜି

ଜନ୍ମ ମୃତ୍ୟୁ ମଧ୍ୟେ କର୍ମ ଧର୍ମ ବରି

ଯୁଝି ହୁଏ ମୋହ ମାୟାରେ ମଜ୍ଜି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract