Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DILIP KUMAR SAHOO

Abstract Children

4  

DILIP KUMAR SAHOO

Abstract Children

ମୋ ଓଡ଼ିଶା (ଭାଗ-୭) - ଆମ ଭାଷା ଆମ ସାହିତ୍ୟ

ମୋ ଓଡ଼ିଶା (ଭାଗ-୭) - ଆମ ଭାଷା ଆମ ସାହିତ୍ୟ

1 min
366



ଶୁଦ୍ର ମୁନି ଶାରଳା ପଠାଣି ସାମନ୍ତ

କବିସୂର୍ଯ୍ୟ ବଳଦେବ କବି ସମ୍ରାଟ,

ଅଚ୍ୟୁତ ଯଶୋବନ୍ତ ଦାସ ଜଗନ୍ନାଥ

ଗଙ୍ଗାଧର ଅଭିମନ୍ୟୁ ଜୟଦେବ ତ,

କେତେକେତେ କବି ପୁଣି କେତେ ପଣ୍ଡିତ

ସାରସ୍ୱତ ଭଣ୍ଡାର କୁ କଲେ ଋଦ୍ଧିମନ୍ତ ।

ଥାଇବି ଆମର ଏତେ ପୁରାଣ ପୋଥି

ଆମ ଭାଷାକୁ ଏଣେ ପଡିଲା ବିପତ୍ତି ।

ରାଜ୍ୟକୁ ଖଣ୍ଡଖଣ୍ଡ ଇ°ରେଜ କରିଲେ

ଓଡ଼ିଆ ଭାଷା ନୁହେଁ ପଡୋଶୀ କହିଲେ ।

ସ୍ବତନ୍ତ୍ର ରାଜ୍ୟ ଆଉ ଭାଷା ରକ୍ଷା ପାଇଁ

ସାରା ରାଇଜରେ ତ ଚାଲିଲା ଲଢେ଼ଇ ।

ଗୋପବନ୍ଧୁ କୃଷ୍ଣଚନ୍ଦ୍ର ମଧୁସୂଦନ

ରାଧାନାଥ ରାୟ ଫକୀରମୋହନ,

ଓଡିଶା ବାସୀଙ୍କୁ ସେତ ଦେଲେ ମତେଇ

ତାଙ୍କ ଗପ କବିତାରେ ଦେଲେ ତତେଇ ।

ଇ°ରେଜ ସରକାର ଗୁହାରୀ ଶୁଣିଲେ

ସ୍ବତନ୍ତ୍ର ଓଡିଶା ରାଜ୍ୟ ଗଠନ କଲେ ।

ରକ୍ଷା ପାଇଲାତ ଆମ ଓଡ଼ିଆ ଭାଷା

ଓଡିଶା ଓଡିଶା ମାଆ ମୋର ଓଡିଶା...ll


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract