Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Fantasy

3  

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Fantasy

ମୋ' କାନଭାସରେ ତୁମେ

ମୋ' କାନଭାସରେ ତୁମେ

1 min
136



ରୂପ କଳ୍ପର ତୂଳୀରେ ଅଙ୍କା

 ରୂପମତି ମୋନାଲୀସା ।

କବିର ଲେଖନୀ ଲେଖେ ତୁମ ଗାଥା

   ପ୍ରଣୟ ମିଶ୍ରିତ ଭାଷା ।।0॥


ତୁମେ କି ଚପଳା ମେଘ ମେଖଳାରେ ।

  ନଦୀ କି ଅଳକାନନ୍ଦା ।

ତୁମେ ଝୁମୁଥାଅ ନିଦାଘ ଛାତିରେ

  ସରମୀ ଚପଳ ଛନ୍ଦା ।

ତୁମେକି ଆଳାପ ବିଳାପ ମନର

ବିରହ ପ୍ରାଣର ଆଶା ।।୧।।

ରୂପକଳ୍ପର ତୂଳୀରେ


ବାହାନାର ତୁମେ ନୂଆ ନାଆଁଟିଏ

  ହସର ପସରା ତଳେ ।

ଉଙ୍କି ମାରୁଥାଏ ମାଦକତା କେତେ

  କବିର ପ୍ରାଣକୁ ଜାଳେ ।

ତୁମେ ପ୍ରତ୍ଯାଶାର ସମବେଦନା ଗୋ

   ଆକୁହା ମନର ଭାଷା ।।୨।।

ରୂପକଳ୍ପର ତୂଳୀରେ ଅଙ୍କା







Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy