Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mamatamanjari Das

Tragedy

4  

Mamatamanjari Das

Tragedy

କଳିଯୁଗର ଦ୍ରୌପଦୀ

କଳିଯୁଗର ଦ୍ରୌପଦୀ

1 min
597


ଉଠ୍ ଦ୍ରୌପଦୀ ନିଜ ବସ୍ତ୍ର ସମ୍ଭାଳେ

ଏଠି କେଶବ ଆସିବେ ନାହିଁ

ମେହେନ୍ଦି ଛାଡି ବାହୁ ଦୃଢ଼ କର

ନିଜ ନିଜ ରକ୍ଷା ପାଇଁ ।


ଶକୁନି ବସିଛି ଜାଲ ବିଛାଇକି

ଏଠି ସମସ୍ତେ ବିକ୍ରି ହୋଇବେ

କାହା ଆଶ୍ରାରେ ରହିବୁ ଭାବୁଛୁ

ଏଠି ସମସ୍ତେ ଯେ ଧୋକା ଦେବେ ।


କେତେବେଳ ଯାଏ ଆଶା ରଖିବୁ ତୁ'

ଏଠି ବିକ୍ରି ହୁଏ ସବୁ ଖବର

କାହାକୁ ନିଜର ସୁରକ୍ଷା ମାଗିବୁ

ଏଠି ସମସ୍ତେ ଯେ ଦୁଃସାସନ ର ।


ସମସ୍ତେ ଏଠାରେ ଲଜ୍ଜା ହୀନ

ବଞ୍ଚାଇବେ କାହା ଲଜ୍ଜା

ନିଜ ହାତ ମୁଠା ନିଜେ ତୁ ସମ୍ଭାଳେ

ଏଠି କେହି ନୁହେଁ କାହା ସଖା ।


କାଲି ଯାଏ ଥିଲେ ଖାଲି ଅନ୍ଧ ରାଜା

ଆଜି ସବୁ ଘୁଙ୍ଗା କାଲ

ପଇସା ବଳରେ ମୁହଁ ବନ୍ଦ ଏଠି

କାନରେ ପଡିଛି ତାଲା ।


ଯେତେ ଅଶୃ ଅଛି ନିଗାଡି ଦେଲେବି

ଶୁଣିବେନି କେହି କଥା

କଳି ଯୁଗର ଦ୍ରୌପଦୀ ସାଜି ତୁ

ନିଜେ କର ନିଜର ରକ୍ଷା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy