Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

premalata sahoo

Drama

3  

premalata sahoo

Drama

କବିତା ଲେଖେ ମୁଁ ସବୁବେଳେ ବୋଲି

କବିତା ଲେଖେ ମୁଁ ସବୁବେଳେ ବୋଲି

1 min
179



କବିତା ଲେଖେ ମୁଁ ସବୁବେଳେ ବୋଲି

ବୋଉ ହୁଏ ଗେରେ ଗେରେ,

ବାପା ବି ବହୁତ ଗାଳି ଦେଇଥାନ୍ତି

ପାଟି କରନ୍ତି ଜୋରେ।।

ଭଉଣୀ ଭେଣେଇ ଫୋନ କରିକି

ମତେ କେତେ ବୁଝା ଅନ୍ତି,

ସାନ ଦି ଭଉଣୀ ସବୁବେଳେ ମୋତେ

ବାୟାଣୀ ବୋଲି ଡାକନ୍ତି।।

ଉପଦେଶ ମତେ ଦେଇଥାନ୍ତି କେତେ

ସାହି ପଡିଶାର ଲୋକ,

ଖିଆ ପିଆ କରି ମୋଟା ହ ଟିକେ

ବାହା ହବୁ ଏଥରକ।।

ବାହା ହେବୁ ଯଦି କାଲି କାଲି ତୁ

ଯିବୁ ତୁ କାହା ଘରକୁ,

କାମ ଦାମ ଟିକେ ଭଲକି ଶିଖିଥା

ଦରକାର ହେବ ଆଗକୁ।।

ଉଦଣ୍ଡୀ ଚଣ୍ଡୀ ପରି ବୁଲେ ନି ଆଉ

ୟା ଘର ତା ଘର ଯାଇ,

ଭୁଆସୁଣୀ ଝିଅ ପରିକା ରହ ତୁ

ପଡ଼ୁଚି ଉଠୁଛି ସାହି।।



Rate this content
Log in