Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sadananda Pratihari

Drama Romance Fantasy

3  

Sadananda Pratihari

Drama Romance Fantasy

ଜହ୍ନର ଠିକଣା

ଜହ୍ନର ଠିକଣା

1 min
264


ଜାଣିଛକି ବନ୍ଧୁ ଜହ୍ନର ଠିକଣା

ଜାଣିଥିଲେ ମୋତେ କହ

ଜହ୍ନ ରାଇଜକୁ ବୁଲିଯିବା ପାଇଁ

ମୋ ପ୍ରିୟା ଝରାଏ ଲୁହ l

ଲୁହ ମୁଁ ଦେଖିଲେ ମୋ ପ୍ରିୟା ଆଖିରେ

କେମିତି ସହିବି କହ

ପ୍ରାଣଠୁ ଅଧିକ ଭଲ ପାଏ ବୋଲି

ମୋ ଅନ୍ତରେ ଉଠୁଛି କୋହ l

ତା ପ୍ରେମ ଡୋରିରେ ବନ୍ଧା ମୋ ସର୍ବାଙ୍ଗ

ଶରୀର ସାଥୀରେ ମନ

ଅଳିକଲେ ପ୍ରିୟା ଦିଏ ଆଣି ତାକୁ

ନଥିଲେ ବି ପାଖେ ଧନ l

ଗେଲବସରରେ ବଢିଥିଲା ପ୍ରିୟା

ଥିଲାବେଳେ ବାପ ଘରେ

ମୋ ହାତ ଧରିବା ଦିନଠାରୁ ତାର

ଇଛା ମୁଁ ପୂରଣ କରେ l

ଅତି ଅଭିମାନୀ ଭାରି ଜିଦଖୋର

ବସିଛି ମନକୁ ମାରି

ଚନ୍ଦ୍ର ରାଇଜରେ ବୁଲିବ ମୋ ପ୍ରିୟା

ସ୍ବପ୍ନ ତାର ଅସୁମାରୀ l

ମୋ ପ୍ରିୟା ବଦନ ଦେଖି ଲୁଚେ ଜହ୍ନ

ଲାଜେ ଯାଏ ଅପସରି

ତା ପାଖକୁ ନେବି କେମିତି ପ୍ରିୟାକୁ

ମୋ ମୁଣ୍ଡ ଯାଉଛି ଘୁରି l

ହାତେ ନାହିଁ ଧନ ଜାଣିନି ଠିକଣା

ଦେଖିନି ମୁଲକ ତାର

କେମିତି ନେବି ମୁଁ ପ୍ରିୟାକୁ ବୁଲେଇ

ଘୁରିଯାଏ ମଥା ମୋର l

ଜହ୍ନ ରାଇଜରେ ପ୍ରେମର ମନ୍ଦିର

ତୋଳିବାକୁ ଇଛା ତାର

ସ୍ବପ୍ନବିଳାସିନୀ ପ୍ରେମପକ୍ଷୀ ଚାହେଁ

ଘୁରିବାକୁ ନିରନ୍ତର l

ଜହ୍ନର ଠିକଣା ଅଛିକି କା ପାଖେ

ଥିଲେ ବନ୍ଧୁ ମୋତେ ଦିଅ

କେମିତି ନେବି ମୁଁ ପ୍ରିୟାକୁ ବୁଲେଇ

ବୁଦ୍ଧି ବାଟ ମୋତେ ଦିଅ l



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama