Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Comedy Others

4  

Arjuni charan Behera

Comedy Others

ଛାଡ଼ଖାଇ

ଛାଡ଼ଖାଇ

2 mins
507



ରାହାବାଳି ଆମ ନୀଳା ଭାଉଜ

ପାଟିରେ କମ୍ପାଏ ସାରା ରାଇଜ l


ସବୁରି ଗୃହରେ ପ୍ରବେଶ ତାର

ସବୁ ଘର ତାହା ନିଜ ମନ୍ଦିର l


ଗାଆଁଟା ଯାକର ଭାଉଜ ସେହି

ଦିଅରରେ ଘର ଗେରସ୍ତ ନାହିଁ l


ଆଇଁଷେ ତାହାର ଶରଧା ଭାରି

ଚେଙ୍ଗବେଙ୍ଗ ସବୁ ପକାଏ ଗିଳି l


ଆସିଲା କାର୍ତ୍ତିକ ଧରମ ମାସ

ଭାଉଜ ପାଳିଲା କରି ହବିଷ l


ଘରେ ପକାଇଲା ମୁରୁଜ ଝୋଟି

କଲା ରାଇଦାମୋଦର ବ୍ରତଟି ।


ବଡ଼ ଓଷା ବୈକୁଣ୍ଠ ଚତୁର୍ଦ୍ଧଶୀ

ପଞ୍ଚୁକ ଆଉ ବଡ଼ ଏକାଦଶୀ l


କ୍ରମେ ସରିଗଲା ରାସ ପୂର୍ଣ୍ଣିମା

ସରିଗଲା ନୀଳା ବ୍ରତ ମହିମା l


ସାରା ମାସ ଛାଡ଼ି ଆଇଁଷ ଗ୍ରାସ

ମନେ ହେଉଥିଲା ବଡ଼ ତରାସ l


ପର ଦିନ ଡାକି ବଡ଼ ସରାଗେ

ଦିଅର ଆଗରେ କହିଲା ବାଗେ l


ବାବୁ ହେ ବଜାର କର ଗମନ

ଶୁଖୁଆ,ମାଛ ଓ କୁକୁଡ଼ା ଆଣ l


ଦିଅର ଟି ତାର ବଡ଼ ଗଞ୍ଜୋଡ଼

ବଜାରକୁ ମାରି ଦେଲା ଦଉଡ଼ l


ବାଟରେ ଦେଖିଲା ଗଞ୍ଜେଇ ଖଟି

ତିନି ଘଣ୍ଟା ବସି ଦେଲାଟି କାଟି l


ଭାଉଜର କଥା ସ୍ମରଣ ହେଲା

ବଜାର ତୁରନ୍ତ ଦୋଉଡ଼ି ଗଲା l


ପହୁଁଚି ବଜାରେ ଦେଖିଲା ଯାଇ

କଙ୍କଡା ଛାଡ଼ିକି କିଛି ହିଁ ନାହିଁ l


ଦୋଦୋ ପାଞ୍ଚ ହୋଇ କଙ୍କଡ଼ା କିଣି

ଭାଉଜ ପାଖରେ ଥୋଇଲା ଆଣି l


ଦିଅରର ଦେଖି କଙ୍କଡ଼ା ଭେଟି

ରାଗ ତାର ଗଲା ପଞ୍ଚମେ ଉଠି l


ଝିଙ୍ଗାସ କରିଲା ଦିଅରେ ଚାହିଁ

ବାଡ଼ିପଡ଼ା ତତେ ମରଣ ନାହିଁ l


ଛାଡ଼ଖାଇ ହେବ ଖାଇ କଙ୍କଡ଼ା

ଗାଲେ ଚଢ଼ାଇବି ଶକ୍ତ ଚାପୁଡ଼ା l


ଗଞ୍ଜେଇ ନିଶାରୁ ଏ କର୍ମ ମୋର

ଭାଉଜରେ ମାନି ଗଲା ଦିଅର l


ଆଜିଠୁ ଛାଡ଼ିଲି ଗଞ୍ଜେଇ ମୁହିଁ

ଧନ୍ୟଲୋ ଭାଉଜ ତୋ ଛାଡ଼ଖାଇ l


ଭୁଲ ହେବନାହିଁ ଏଣିକି ଆଉ

ଦିଅର ଭାଉଜ ଭାବଟି ଥାଉ l

         


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy