Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gangotri Priyadarshini

Abstract Comedy Fantasy

4  

Gangotri Priyadarshini

Abstract Comedy Fantasy

ହେ ସ୍ବାମୀ ମୋର

ହେ ସ୍ବାମୀ ମୋର

1 min
197


ସେପାରିର ମାର୍କେଟରୁ 

କୁକୁଡ଼ା ଆଣିବି

ଗରମ ଭାତ ସାଙ୍ଗେ ରାନ୍ଧି 

ତତେ ଖୁଆଇବି ।


ଟଲି ଟାଣି ସନ୍ଧ୍ୟା ବେଳେ 

ହାଣ୍ଡିଆ ପିଇବୁ

ଚଢ଼ିଗଲେ ମଦ ନିଶା 

ମୋତେ ବାଡ଼େଇବୁ ।


ଗୋରିଲୋ ଗୋରି ମାେ 

କରମ ଯେ ବାମ

ତୋ ପରି ଗେରସ୍ତ ସଙ୍ଗେ 

ରହି ହେଲି ବଦନାମ ।


ଚାଳ ପରେ ଜହ୍ନ ଦିଶେ 

ତୋ ଆଖି ଯାଇଛି କି ଫୁଟି

ସାହି ଲୋକ କୁହା କୁହି 

ତୋତେ ଦେବେ କୁଟି ।


ଭାରି ତୋ ବହପ ସନା 

ରସିକ ନାଗର

ସୁନ୍ଦରୀ ସ୍ତିରୀଙ୍କୁ ଦେଖି 

ଛାତି ଫାଟି ଯାଏ ତୋର ।


ରହରେ ରଇଜଳା ତୋ 

ଚାବି ଦେବି ମୋଡ଼ି

ଭୋକ ଉପାସରେ ପଡି 

ଦେଉଥିବୁ ହମ୍ବା ରଡ଼ି ।


ବାପଘର ଚାଲି ଯିବି 

ସବୁ ନେଇ ଯିବି ଛାଣି 

ପୋଲ ତଳେ ଢୁଳେଇବୁ 

ପିଇ ନାଲି ପାଣି ।


କେମିତି ଅଭାଗା ସ୍ବାମୀ 

ହାତ ଧରି ତୋର

ଜୀବନ ତମାମ ତୋପାଇଁ 

ହେଲି ହରବର ।


ମନ୍ଦିର ଯାଏ କି ଯାଏ 

ମୁଁ କଟକ ବଜାର

ମଦୁଆ ଗେରସ୍ତ ତୋର 

ଜାଣିବା ନୁହେଁ ଦରକାର ।


ମାେ ପତି ପରମେଶ୍ଵର 

ଶୁଣିବକି ଥରେ

ଦୁରେ ଯାଅ ଶହେ ମୁଣ୍ଡିଆ 

ମାରୁଛି ତୁମ ଚରଣରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract