Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sudeshna Pradhan

Fantasy Inspirational Children

3  

Sudeshna Pradhan

Fantasy Inspirational Children

ଭାରି ଭଲଲାଗେ ସେଇ ଗାଁ

ଭାରି ଭଲଲାଗେ ସେଇ ଗାଁ

1 min
153


ଭାରି ଭଲଲାଗେ ମୋତେ ସେଇ ତୁମ ଗାଁଆ,      

ଯାହାର ମାଟିପାଣିରେ ଗଢ଼ା ତୁମ ନାଁଆ ।      

ଝରଣାର କୁଳୁକୁଳୁ, ପାହାଡ଼ର ଗଛ ଲତା,     

ଗାଈ ଗୋଠ ହମ୍ବାରଡ଼ି, ମନ ମୋହେ ନଈ ପଠା ।   

କ୍ଷେତରେ ଚାଷୀ ଲଙ୍ଗଳ, ସବୁଜ ଲହରୀ ମାଳ,    

ପୋଖରୀ କୂଳରେ ତୁଠ, ହିଡ଼ରେ ନଡ଼ିଆ ତାଳ ।  

ଅଙ୍କା ବଙ୍କା ରାସ୍ତା ତାର, ଗୋବର ଲିପା ଦୁଆର,   

ରଙ୍ଗମାଟି ମୁରୁଜରେ ଶୋଭଇ ଅଗଣା ଘର ।     

ଗାଁ ମୁଣ୍ଡରେ ମନ୍ଦିର, ପାହାନ୍ତିଆ ଘଣ୍ଟ ବାଜେ,      

କୁକୁଡ଼ାର ରାବ ଶୁଣି ଉଠନ୍ତି ସୂରୁଜ ଆଗେ ।     

ସେହି ପାହାନ୍ତିଆ ଛବି ମନକୁ ମୋ ମୋହିନିଏ,    

ଧନ୍ୟ ଅଟ ତୁମେମାନେ, ଯେଣୁ ତୁମ ଗାଁ ସିଏ ।    

ସେଦିନର ଗାଁ ଛବି, ବନାଇଛି ମୋତେ କବି,      

ଆଜି ବି ମୁଁ ଖୁସିହୁଏ ଗାଁ କଥା ମନେ ଭାବି ।     

ଗାଁ ର ଶଗଡ଼ ଗାଡ଼ି, ଯାଏ ନୂଆଁ ବୋହୂ ଛାଡି,     

ଆମ୍ବତୋଟା, ଦୋଳିଖେଳ କୋଇଲିର କୁହୁ ରଡି ।  

ମୁଣ୍ଡରେ ହାତେ ଓଢଣା, ଯାନିଯାତରା ମେଳଣା,   

ଧୋତି କୁରୁତା ସାଥିରେ ସ୍ୱର୍ଗ ପରିବେଶ ସିନା ।    

ଗାଁର ରାତି ଆକାଶ, ତାରାଗଣେ ସୁନ୍ଦର ବେଶ,    

ଏକାହିଁ ଚାନ୍ଦିନୀ ରାଣୀ, କରେ ଉଜ୍ବଳ ପ୍ରକାଶ ।   

ଗାଁ ର ସେ ଜଳଖିଆ, ମୁଢି ମୁଆଁକୁ ନଡ଼ିଆ,     

ଖୁଦ ଭଜା, ରାଶି ଖଜା, ଚୁଡ଼ା ସହ ଖଇ ଲିଆ ।   

ଘରକୁ ଆସିଲେ ଅତିଥି, ପାଣିଢାଳ ପିଢାଦେଇ,  

ନାନା ବ୍ୟଞ୍ଜନ ବନାନ୍ତି, କଂସା ବାସନରେ ଥୋଇ ।  

ଗାଁର ଚାଳ ଛପର, ଖରାଦିନେ ଏ. ସି.ଘର,      

ବର୍ଷାଦିନେ ତା ଓଳିରୁ, ପାଣି ପଡେ ଝର ଝର ।   

ଶୀତଦିନେ ଗାଁ ଦାଣ୍ଡ, ଲୋକମେଳି ନିଆଁ ପୁହେ,    

ଶରତରେ କାଶତଣ୍ଡୀ ଗାଁ ରାସ୍ତା ମନ ମୋହେ ।

ଗାଁ ପୋଖରୀରେ ସଦା ପଦ୍ମ କଇଁ ଫୁଲ ନାଚୁଥାଏ,   

ପାଣି ତା ଲହରୀ ଖେଳେ, ଛୋଟଛୋଟ ମାଛଡ଼ିଏଁ। 

ସନ୍ଧ୍ୟାରେ ଗାଁ ଗୋଧୂଳି, ସଞ୍ଜବତୀ ଦୁଆରେ ଜାଳି, 

ପକ୍ଷୀ ଯାଏ ନୀଡେ ଫେରି, ସୂରୁଜ ପାହାଡ଼େ ବୁଡି ।   

ଏମିତି ହିଁ ତୁମ ଗାଁଆ, ଯେତେ କହିଲେ ସରେନା,   

ଲାଗେ ମୋତେ ଫେରିଯିବି, ସେଠି ଗଢିବି ଦୁନିଆ ।

ସତରେ ସେ ଗାଁ ମାଟି, ଭାରି ଭଲ ମିଠା ପ୍ରୀତି,    

ଭାଗ୍ୟରେ ଥିଲେ ହିଁ ମିଳେ, ସେପରିକା ଜନ୍ମମାଟି ।

ଧନ୍ୟ ଧନ୍ୟ ଅଟ ତୁମେ ଗାଁରେ ଜନମ ହୋଇ,     

ଧନ୍ୟ ଅଟେ ତୁମ ଗାଁଆ, ଶତ ଶତ ନମେ ମୁହିଁ ।


Rate this content
Log in