Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

LALITA MOHAN DASH

Action Fantasy Inspirational

4  

LALITA MOHAN DASH

Action Fantasy Inspirational

ବୄକ୍ଷ ହିଁ ଜୀବନ

ବୄକ୍ଷ ହିଁ ଜୀବନ

1 min
321


ଅତୀତର ଯିଏ ସାହାରା ଥିଲା

         ସିଏ ଆଜି ବେସାହାରା

ପତିକ୍ଷଣେ ସିଏ ମୃତ୍ୟୁକୁ ଦେଖୁଛି

       କାଳେ ଆସିଯିବ ତା ଡାକରା ।


ହୃଦୟକୁ ସିଏ ପଥର କରିଛି

        ଦେଖି ଦେଖି ତା ପାର୍ଶ୍ଵ ଅବସ୍ଥା

ତା ପାର୍ଶ୍ୱରୁ ସବୁ ହଜି ତ ଗଲେଣି

        କିଏ ବା କରୁଛି ତାଙ୍କ ବ୍ୟବସ୍ଥା।


ସିଏ ବି ଦିନେ ହଜି ଯିବ ନିଶ୍ଚେ

        ନାହିଁ ତାର ମନେ ତିଳେ ଭାବନା

ସବୁଜ ବନାନୀ ମରୁଭୂମି ସାଜେ

        ମଣିଷ ଟା ଭୋଗେ ନର୍କ ଯନ୍ତ୍ରଣା ।


ତଥାପି ମଣିଷ ବୁଝି ପାରେ ନାହିଁ

         ବୃକ୍ଷ ନ ଲଗାଇ ବୃକ୍ଷକୁ କାଟେ

ବୃକ୍ଷ ବିନା ଆଜି ଲଣ୍ଡା ପାହାଡ ଟା

         ଜଳାଇ ମାରୁଛି ତା ତତଲା ବକ୍ଷେ ।


ବିଜ୍ଞାନ ବଳରେ ତୁ ବଳିୟାନ ହୋଇ

            ଧରାକୁ ସରା ମଣଇ

ପରିବେଶକୁ ତୁ ବଦଳାଇ ପାରୁନା

          ଦିନୁ ଦିନ କଷ୍ଟ ବଢି ଚାଲଇ ।


ଗଢି ଉଠେ ରାସ୍ତା ଘାଟ,କଳକାରଖାନା

           ବୃକ୍ଷ ପଡ଼ିଯାଏ ଏଠି ବଳି

ଗ୍ରୀଷ୍ମର ପ୍ରଭାବେ ସମଶାନ ଲାଗେ

          ମଣିଷ ଯାଉଛି ପୋଡ଼ିଜଳି ।


ଋତୁର ସ୍ୱରୂପ ଆଜି ବଦଳି ଗଲାଣି

           କେତେକ ଗଲେଣି ହଜି

ସବୁ ଋତୁ ଆଉ ଅନୁଭୂତ ହେଉନି

            ବିଶାଦେ ପ୍ରକୃତି ରାଜି ।


ହାଏରେ ମଣିଷ ପରିବେଶ ପାଇଁ ସାଜିଛୁ ବିଷ

             ଆତ୍ମ ଚିନ୍ତନ ପାଇଁ ଆସିଛି ବେଳ

ଏବେଠୁ ସଜାଗ ନହେଲେ ଭବିଷ୍ୟତ ପାଇଁ

          ଜାଣିବୁ ଆସିଗଲା ତୋ କାଳ ବେଳ ।


Rate this content
Log in