Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vilas Yadavrao kaklij

Abstract Comedy Romance

3  

Vilas Yadavrao kaklij

Abstract Comedy Romance

रंग

रंग

1 min
7


रंग कसा असावा कि तो एक रंग असावा रंगातही रंग उठून दिसावा ।

रंग असा असावा सदा तोच रंग असावा

कधी न बदलणारा असावा कधी न उडणारा असावा ।

रंग असा असावा जो सप्त रंगात ही असावा साऱ्या क्षितीजात उठुन दिसावा ।

रंग असा असावा जो न बदलणारा असावा

 रंग असा असा असाव जो क्षितीजा सारखा असावा ।


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Abstract