Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Deepak Ahire

Inspirational Others

3  

Deepak Ahire

Inspirational Others

जमतंय का बघा....

जमतंय का बघा....

1 min
180


*जमतंय का बघा          

अनेक झाड लावणं

पर्यावरणाचा

समतोल राखणं*


*जमतंय का बघा

चांगली पुस्तकं वाचणं

वाचनानंदाचा

आस्वाद घेणं*


*जमतंय का बघा

माणसं वाचणं

जनमानसात तसं

स्थान मिळवणं*


*जमतंय का बघा

चांगले संबंध राखणं

वेळ आल्यावर

मदत करणं*


*जमतंय का बघा

गाेड गाेड बाेलणं

मनात किंतु न ठेवता

माणसाला टाळणं*


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Inspirational