Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

गोवर्धन बिसेन

Inspirational Others

4.6  

गोवर्धन बिसेन

Inspirational Others

प्रसाददान (पोवारी भाषा)

प्रसाददान (पोवारी भाषा)

1 min
772


निवृत्तीनाथ मोरो ईश्वर । आशिर्वाद ज्ञानेश्वरीपर ।

देवो मोला कृपाकर । प्रसाददान येव ।।१।।


दुष्टको दुष्टपणा सोड़ाये । सत्कर्मलक प्रेम बढ़ाये ।

दुश्मनीको नाश कराये । होये मित्रता ।।२।।


पापरुपी अंधारो होये दुर । स्वधर्मरुप देखे प्रभाकर ।

पाहिजे वा मिले सुकर । जगमा प्राणिला ।।३।।


मांगल्यको अखंड बर्षाव । ईश्वरनिष्ठ को होये हर्षाव ।

निरंतर धरतीपर भाव । भेटे प्राणिला ।।४।।


चलतो कल्पवृक्षकी ध्वनी । सजीव गाव वु चिंतामणी ।

बोलतो असो समुद्रवानी । बगिचा अमृतको ।।५।।


चंद्र सारखो जो दागहीन । सुर्य सारखो जो तापहीन ।

असा सबला सज्जन । सोयरा भेटेती ।।६।।


वास्तवमा सुखी सबको । पुर्ण होये तिनही लोकको ।

भजन करु आदिपुरुषको । अखंड भक्तिलका ।।७।।


अना ग्रंथपर जेको जीवन । विशेष संसारमा साधन ।

विजयी दृष्ट,अदृष्ट चिंतन । होयजाये जी ।।८।।


कव निवृती होय प्रसन्न । भेटे येन प्रसादको दान ।

ज्ञानदेव पाय वरदान । सुखी भयेव ।।९।।


Rate this content
Log in