Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Deepak Ahire

Others

4  

Deepak Ahire

Others

कृष्णभक्त

कृष्णभक्त

1 min
250


कृष्णाचे रूप

त्याच्या लीला,

मोहवतात प्रत्येकाला...

कृष्णाचे प्रेम

त्याचे ज्ञान,

सौंदर्याची खाण...

भक्त कृष्णमय

मनोहर बासरीवाला,

अवघा गोपाळकाला...

कृष्णभक्तीचा गोडवा

म्हणजे मिरा,

कृष्ण सहारा...

कृष्णभक्तीचा चेहरा

झाला सूरदास,

दरवळला सुवास...

जिथे कृष्ण

राधा तिथे,

प्रेमाने पाहते...

कृष्णाचा परममित्र

उद्धव झाला,

गोकुळात धाडला...

महाकवी जयदेव

कृष्णगान गातो,

रसकाव्य लिहितो...


Rate this content
Log in