Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bhagyashri Chavan Patil

Drama Romance Fantasy

4  

Bhagyashri Chavan Patil

Drama Romance Fantasy

तुम्हे देख अरसा हो गया

तुम्हे देख अरसा हो गया

1 min
276


तुम्हें देख एक अरसा हो गया

तुमसे बाते कर बहुत वक्त सा हो गया।।


शिकायत नहीं है बस कहना पड़ गया

तुम दिन बीतते चले गए और रहना आ गया।।


अब बातें पहले जैसी नहीं होगी ये समझ आ गया

अब जान पहचान बढ़ गई वैसे रिश्ता अंजान हो गया।।


अब यादें भी नहीं सताती ये समझ आ गया

अब रास्ते अलग और ठिकाना भी अलग हो गया।।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama