Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shailendra Kumar Shukla, FRSC

Tragedy

4  

Shailendra Kumar Shukla, FRSC

Tragedy

तोडा क्यूँ

तोडा क्यूँ

1 min
193


मैने तो नहीं तोड़ा  था 

मैने तो सदा जोड़ा  था 

माफिक नहीं हूँ जानकर 

तुमने ही क्या छोड़ा  था ?


आसमां पाकर क्या मिला 

ज़िसे चाहा वो तो ना मिला 

मनहूस तू  है य़ा फिर वो 

वफ़ा का सिला ये मिला !


अफसोस कोई क्यूँ करे 

मदहोश हो क्यूँ कोई मरे 

आज़मा लिय़ा तुमने कभी 

ज़मीं पर तेरा सेहरा मिला !


अब तो समर होगा सही 

अब तो सहर होगा वही 

क्या गुफतगु फितरत तेरी 

मिट जायेगा जो था मिला !!


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy