Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Raja Singh

Tragedy

4.0  

Raja Singh

Tragedy

तलाश

तलाश

1 min
194


ऐ मेरी मौत !

तू कहाँ कहाँ भटका करती है ?

मैंने तुम्हें तलाशा था,

जब बाप दारू के नशे में

नंगा नाँच रहा था


ऐ मेरी मौत !

तू उस वक्त कहाँ थी ?

जब मेरी माँ दम तोड़ रही थी

और मैं गिड़गिड़ा रहा था,

शतरंज खेलते सरकारी डॉक्टर से ,

उसे देखने के लिए


ऐ मेरी मौत !

तू उस वक्त भी नहीं आई

जब मेरी बहन को

गुंडे रौंद रहे थे

और मैं बेबस

खड़ा निहार रहा था


ऐ मेरी मौत !

तू अब भी नहीं आ रही है

जबकि लोग मुझे

पागल कहकर पत्थर

मार रहे हैं..

                              

                                 



Rate this content
Log in