Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Surya Barman

Romance

4  

Surya Barman

Romance

'' प्यार की कश्ती ''

'' प्यार की कश्ती ''

1 min
398


जग में प्यारे दुलारे !

है हम दो ही हस्ती !

खिवैया दरिया में,

चले प्यार की कश्ती !!


सुख दुःख साथ हम !

सदा के लिये रखते !

परेशानियाँ दो हाथ,

आनंद से है चखते !!


प्रेम भाव है निस्वार्थ !

जीवन हमारा किताब !

बेडर है यहाँ हम दोनों,

आता जाता सैलाब !!


नहीं शिकायत यहाँ !

बोले बिना समझते !

सपने आँखों में है,

हर दम हम रिझते !!


नहीं डुबेंगी ये नैय्या,

होगा भवसागर पार !

भरोसा भगवान पर,

वह जो तारणहार !!



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance