Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Swati ankan

Romance Inspirational

4  

Swati ankan

Romance Inspirational

मेरी भावना

मेरी भावना

1 min
440


 मुद्दतों पहले मिले थे

रीति की लगाई नींव थे...


नावाकिफ़ सा थे..

वाकिफ़ होते गए थे...


माहौल एकसार पूरा पूरा न था...

उसे अपनाए, जकड़े रखा था...


गुंजाइश की कोई गूँज न थी...

नियति की ऐसी पूँज थी...


कुछ बेमन भी था...

पर मन अपना न रहा था...


दो गज ही अपने ताल्लुक के थे...

खुले आस्मां की खुल्लासे न थे....


भाव बड़े ऊँचे थे... 

पर बढाए मैंने न थे....


रोज एक नया दिन था...

शाम ढले तो दिन पुराना था....


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance