Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

JAYANTA TOPADAR

Action Inspirational Others

4  

JAYANTA TOPADAR

Action Inspirational Others

लेखक

लेखक

1 min
411


एतबार हो अगर

अपने कलम पर,

करना हो जब

बेड़ा पार,

लगता है तुममें भी

कुछ करने का

जज़्बा है ...!!!


हाँ, तुम भी

एक लेखक बन सकते हो !

बेशक इस कलम से

अपना भविष्य

लिख सकते हो !

तुम भी

अपने ख्वाहिशों को

पूरा कर सकते हो ...


बस तुममें खुद पर

भरोसा होना चाहिए !

जब कलम हाथ में हो,

तो बस सच बयां कर

झूठ से तौबा करो ...

सच में बड़ी ताकत है।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Action