Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dinesh Dubey

Tragedy

3  

Dinesh Dubey

Tragedy

कुछ दूरियां

कुछ दूरियां

1 min
10


कुछ दूरियां कुछ मजबूरियां ,

भर देती है प्यार में दुश्वारियां,

कुछ अपने होते कुछ पराए ,

किस किस से प्यार को छुपाएं,।

जमाना है दुश्मन मेरे प्यार का ,

खोलते रहते हैं द्वार नफरत का ,

ना जाने क्यों उन्हें नहीं सुहाता ,

मेरा ही एक प्यार उनको दिख जाता,।

प्यार का दुश्मन है पूरा जमाना ,

ना चलता है कोई बहाना ,

बड़ी मुश्किल से मिलता है प्यार ,

पर उसके दुश्मन हैं हजार ,।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy