Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Manoj kumar Maharana

Romance

3  

Manoj kumar Maharana

Romance

ସେଦିନର ଜହ୍ନିଓଷା କଥା

ସେଦିନର ଜହ୍ନିଓଷା କଥା

1 min
299


ମନେ ପଡେ

ସେଦିନର ଜହ୍ନିଓଷା କଥା

ମୋ ପ୍ରିୟା ଓଷା କରୁଥାଏ

ଆମ ଗାଁ ମଝି ଦାଣ୍ଡରେ

ତା ସାଙ୍ଗ ସାଥି ମେଳେ ।


ଏ ଆଖି କେତେ ଝୁରୁଥିଲା

ଦେଖିବାକୁ ତା ଶାଢ଼ୀ ପିନ୍ଧା ଦେହ

ଦୁଇ ହାତରେ ଭୋଗ ଥାଳି,

ପାଦରେ ଅଳତା, କେଶ କହଁରା ।


ତା ହାତରୁ ଭୋଗ ଖାଇବା ପାଇଁ

ତାକୁ ଆଖିଭରି ଦେଖିବା ପାଇଁ

ତା ସାଥେ ଲୁଚି ଛପି କଥା ହେବା ପାଇଁ

ମୁଁ ୩୦ ଦିନ ଯାକ

ତା ଓଷା ଘର ଚାରିପାଖେ ଲୁଚି ଛପି ରହୁଥାଏ ।


ଭାରି ମନେ ପଡେ

ପୂଜା ସରିଲେ ତା କଥା ସବୁ

ମୁଁ ତା ଘର ବାଟରେ ଲୁଚି ରହିଥାଏ

ସେ ଆସିଲେ ମୋ ହାତରେ ଭୋଗ ଦେବ

ଆଉ କିଛି ତା ହାତରେ ମୋତେ ଖୁଆଇଦେବ । 


ଆଉ ରାଗି କି କହୁଥିବ,

ଏତେ ଡରୁଛ କି' ମ

ମୋତେ ଏ ଗାଆଁରୁ ଉଠେଇ ନେଇ

ଆଉ କେମିତି ବାହା ହେବ ?

ହେଲେ ପ୍ରିୟା, ମୁଁ ତ ଏବେ ଆଉ ଆଦୌ ଡରୁନି

କିନ୍ତୁ ତୁମକୁ ମୁଁ ଉଠେଇବା ଆଗରୁ

ତୁମେ ଉଠିଗଲ କାହା ସବାରୀରେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance