Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rasmita Dixit

Romance

4  

Rasmita Dixit

Romance

ନିଷ୍ଠୁର ପ୍ରିୟତମ

ନିଷ୍ଠୁର ପ୍ରିୟତମ

1 min
620


ଭଙ୍ଗା ଆଇନାରେ  ମୁହଁକୁ ଦେଖିଲେ

    ମୁହଁଟା ଲାଗୁଛି ମିଛ

ଆଲୁଅ ଅନ୍ଧାର    ଦୁନିଆ ଖେଳରେ

    କିଏ ଆଗ କିଏ ପଛ ।


ଆଇନା ଆଖିରେ  ଲୁହର କାହାଣୀ

    ଟୁକୁରା କାଚରେ ଲେଖା

କିଏ ଭାଙ୍ଗିଥିଲା ହୃଦୟ କାଚକୁ

    ହୋଇକି ପାରିବ ଯୋଖା ?


ଆଖିର ସପନ    ଆଖିରେ ଗୋପନ 

     ମନ ଫାଙ୍କ ତଳେ ଦିଶେ

ମରମ ବେଦନା     କାଚକି କହିବ

     ମୁହଁକୁ ଦେଖିସେ ହସେ ।


ଅଜବ ଦୁନିଆ    ଗଜବ ସମୟ

    ନିୟତିର ପରିହାସ

କାହା ପାଇଁ ସଜା   ଫୁଲର ପାଲିଙ୍କି 

      କାହାର କାହାଣୀ ଶେଷ ।


କାଚ ଖଣ୍ଡ ଧରି     ରାଧିକା ଦେଖୁଛି

    ହୃଦୟର ଅବଶେଷ

ଲୁହ ଢଲଢଳ      ଆଖିର କୋଣରେ

    ଛାତି ତଳେ ଦୀର୍ଘଶ୍ଵାସ ।


ଉଜୁଡା ଯମୁନା     ଘାଟର ଚାନ୍ଦିନୀ

      ନିଛାଟିଆ ଜହ୍ନରାତି

ହସଫୁଲ ଝରେ     ବଧୁଲି ଓଠରୁ

      କିଏ ହେବ କାହା ସାଥି ।


ଖିଲି ଖିଲି ହସେ    ଆଇନା ର କାଚ

       ଅନ୍ଧାରକୁ କରି ପଛ

ରାଧିକା ମଥାର     ସିନ୍ଦୂର ରେ ଲେଖା

      କେତେ ସତ କେତେ ମିଛ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance