Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rasmita Dixit

Romance Others

3  

Rasmita Dixit

Romance Others

ସ୍ମୃତିର ଝରକା ଡେଇଁ

ସ୍ମୃତିର ଝରକା ଡେଇଁ

1 min
243



 

ସ୍ମୃତି ଝାଉଁବଣ ଜୁଆରିଆ ମନ ମର୍ମରିତ ପଦଚିହ୍ନ 

ବିକ୍ଷୁବ୍ଧ ବେଦନା ଆହତ ବାସନା ଏବେ ଖାଲି ଶୂନ୍ୟସ୍ଥାନ 

ଚୂତ ବକୁଳ ରେ ମୃଦୁ ସୁରଭିରେ ଏ କେଉଁ ଅବୁଝା ରାଗ 

ମନ ବଡ଼ବାଗ୍ନି ତିଳେ ତିଳେ ଭାଙ୍ଗି ହୃଦୟରେ ଦେଲା ଦାଗ ।

 

ସାଗରେ ଅଧିର ଉତ୍ତାଳ ବୀଚି ର ତନ୍ମୟ ନର୍ତ୍ତନ ଭଙ୍ଗୀ 

ମିଳନ ଅଧିରା ବିରହ ବିଧୁରା ଖୋଜେ କେଉଁ ଏକ ସଂଗୀ ।

ମେଣ୍ଟେ ନାହିଁ ତୃଷା ଅନନ୍ତ ପିପାସା ପ୍ରେମ ର ବିଚିତ୍ର ରୀତି 

ପାଇଥିଲେ ନାହିଁ ଖୋଜୁଥିଲେ ପାଇ ଦୁରେ ଥିଲେ ବଢେ ପ୍ରୀତି ।


ଅଲେଖା ଅକ୍ଷର ପଲକ ତଳର ବସନ୍ତ ବାସନ୍ତୀ ଋତୁ

କେତେ ଫୁଲ ଫୁଟେ ଫୁଟି ତଳେ ଲୋଟେ ଅଜଣା ସୁର ର ଗୀତୁ ।

ଆନମନା ମନ ଏବେ ବି ଉନ୍ମନ ସ୍ମୃତି ଅରଣ୍ୟରେ ହଜେ 

ପରିଚିତ ପ୍ରେମ ସମ୍ପର୍କ ପୃଷ୍ଠା ରେ ଏବେ ବି କାହାକୁ ଖୋଜେ ।


ସମୟ କାନ୍ଥରେ ମିଛ ଭ୍ରମ ତୋଳେ ପୂର୍ବ ରାଗ ଅନୁରାଗ

ଏବେ ମଧ୍ୟ ପ୍ରେମ ଏକ ପ୍ରଶ୍ନଚିହ୍ନ ହୃଦ -ତଳ ମିଠା ଦାଗ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance