କେମିତି ଆସିଛୁ ମାଆ କେମିତି ଆସିଛୁ ମାଆ
ମାତୃଶକ୍ତି ଓ ମମିତା ମାତୃଶକ୍ତି ଓ ମମିତା
ଦୀପ,ଧୂପ, ବିଭୂତି, କର୍ପୂର, ଅତର ଲଗାହୋଇଛି ଆଜି ବାବାଙ୍କ ପାଖରେ ।। ୨।। ଗେଣ୍ଡୁ, ଗୋଲାପ, ରଜନ... ଦୀପ,ଧୂପ, ବିଭୂତି, କର୍ପୂର, ଅତର ଲଗାହୋଇଛି ଆଜି ବାବାଙ୍କ ପାଖରେ ।। ୨।। ...
ଧନ ଓ ଧର୍ମ ଧନ ଓ ଧର୍ମ
ମୁକ୍ତି ମୁକ୍ତି
ଚାଲ ସବୁ ମଣିଷ ଭାବେ ଜୀବନକୁ ଭୋଗିବା... ଚାଲ ସବୁ ମଣିଷ ଭାବେ ଜୀବନକୁ ଭୋଗିବା...